Adó 1%

Ajánlja adója 1%-át a DÖKE- nek!

Diák és Öntevékeny Körök Egyesülete
Adószám: 18305898-1-02

Támogatását köszönjük!

Látogatottság
Tartalom találatai : 106035

Demeter-éjszakai MTB túra

Demeter-éjszakai MTB túra (08.03)

2013. augusztus 3-án került megrendezésre a Demeter éjszakai tekerés, mely Dunakömlődről indult. A rajtra egy tucat bringás gyűlt össze, hogy teljesítse a 35 km-es távot. Ahogy azt a szervezők ígérték, izgalmas és jó „pálya” várta a kerekeseket.

Miklós Zsolt élménybeszámolója:

Jómagam délután fél négykor kerekedtem útra A túra rajtpontjához, a közel 100 km-es távot egyedül tekertem le, s elég jó időben elég jó időt tekertem. Az úton közel 8 liter folyadékot fogyasztottam, de ebben a hőségben szükségem is volt rá. Este nyolcra értem el az indulási helyet, ahol frissítettem, és étkeztem is. A túra pontosan este kilenckor indult. Kissé poros volt a pálya, de elszánt kis csapatunk útjába semmi sem állhatott; sem bogáncsok, sem az úton elhelyezkedő méteres faágak. Volt néhány esés is, de ez sem okozott gondot, hisz aki két keréken közlekedik, az számíthat efféle balesetre. Mindemellett remek hangulatban zajlott le a rendezvény. Pontban éjfélre értünk célba. Frissítés után már egy óra körül nyeregben voltunk, s Szekszárdig újdonsült útitársammal tekertük a pedált. Jómagam gyorsabban fáradtam, hisz délelőtt részt vettem a jubilemi X. Czene Bandi emléktúrán.

A sok jó, és hasznos tapasztalat mellett kellemes időben kerékpároztam haza, s pontban reggel hatkor átléptem a küszöböt. Jó kis túra volt, jövőre remélem ismét el tudok menni!

Forrás: http://mindentaszemnekmaskepp.wordpress.com/2013/08/04/demeter-ejszakai-mtb-tura/