Adó 1%

Ajánlja adója 1%-át a DÖKE- nek!

Diák és Öntevékeny Körök Egyesülete
Adószám: 18305898-1-02

Támogatását köszönjük!

Látogatottság
Tartalom találatai : 108972

Árkád-túra 2014

Árkád-túra keretében tekertek bringásaink (06.15.)

2014-ben immár 9. alkalommal rendezte meg az Árkád bevásárló központ a Pécs-Harkány kerékpártúrát, melyen ezúttal is számos DÖKE-tag vett részt.

Miklós Zsolt beszámolója:

A komlói keménymag vasárnap reggel 8 órakor vágott neki a távnak.
Bétai úton haladtunk Pécs felé, hogy elérjük célunkat, melynek egy része görcsösre sikerült. (Soma Mánfa felől közelített, mert országútija nem bírta volna a „terepet”) A rajt helyszínén hosszú sor kígyózott a regisztrációnál, de megérte kivárni a sort, hiszen a rajtcsomag tartalmazta a reggelit is, no meg rengeteg más ajándékot is.
A rajt kissé megcsúszott, így 10:15-kor rajtolt el a közel 600 kerekes. Taktikusan a mezőny végéről vágtunk neki a távnak, s kezdtük meg már rögtön Somával az előzéseket. Folyamatosan törtünk előre; néhol 40km/h feletti tempóval. Szerencsére az idő is kedvező volt számunkra, s egy kis hátszél is segítette utunkat.
Célba érve átvettük az újabb ajándéktárgyainkat, s az ingyenes strandbelépőnket. Miután biztonságba helyeztük a paripákat, egy rövid látogatást tettünk Lacinál, majd következhetett a jól megérdemelt fürdőzés.
Öt óra magasságában következhetett az újabb kihívás: hazajutni. Az út enyhe szembeszéllel és rengeteg emelkedővel volt tarkítva. Szerencsére jól vettük az akadályokat, s fogytak a kilométerek is. Néhány perccel nyolc után már itthon is voltunk, egy remek nap után.